נדרשת עדות בעלת היבט כלכלי בבית משפט? זקוק לחוות דעת בעניין חישוב חוב הכולל חישובי ריבית והצמדה ? זקוק לחישוב מורכב על בנקים כולל ריבית פריים, ריבית פיגורים, ריבית חשב כללי, מדדי תשומות הבנייה ? רואהי חשבון של ...

עזבת את מקום העבודה ?פוטרת? למשוך את כספי התגמולים ? לפרוס את הפיצויים קדימה או אחורה לכמה שנים ? לבקש רצף קצבה ? לבקש רצף פיצויים ? לבחור בין הקטנת הזיכוי ממס בפנסיה חודשית לבין הקטנת תקרת הפטור לפיצויים?מבולבל ?
חשוב שתדע כי כל החלטה פזיזה שתקבל על דעת עצמך בנושאי מיסוי הינה בלתי הפיכה ועלולה לעלות לך כסף רב !
המומחים של
max-tax  יעשו לך סדר בבלגן יבצעו את תכנון המס המיטבי עבורך ויחסכו לך עד עשרות אלפי שקלים.
הצוות ילווה אותך לכל הדרך החל משלב השגת האישורים מחברת הביטוח וכלה בטיפול מול רשויות המס.

מצורף בזה שאלון מקוצר לבדיקת זכאותך להחזר מס בשל פרישה.
חשוב לציין כי השאלון עונה על מצבים שכיחים ואין מדובר ברשימה סגורה של מקרים. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור עימנו קשר ורואה חשבון מומחה לנושא יבדוק כל מקרה באופן פרטני על מנת למקסם עבורך את החזר המס .

שאלון לבדיקת זכאותך להחזר מס בשל פרישה או עזיבת מקום עבודה

אם עבדת רק בחלק משנת המס.

אם הפקדת לקופות גמל/קרנות פנסיה באופן עצמאי.

אם פרשת בשל נכות.

אם קיבלת פנסיה ו קצבה חודשית ממספר מקומות במקביל.

אם עבדת אצל מעסיק וקיבלת פנסיה במקביל (יתכן גם החזר דמי ביטוח לאומי נוסף על החזר מס הכנסה).

אם עבדת אצל 2 מעסיקים שונים במהלך אותה שנת מס.
אם נוכה לך מס בגין פיצויי פיטורין ולא ביצעת פריסת מס .

אם הפקת הכנסה מריבית והנך בגיל פרישה .

אם היית בעבר עצמאי , הגעת לגיל פרישה, ואתה משכיר נכס ששימש אותך בעסקך(נהג משאית המשכיר את המשאית ,בעל מונית המשכיר את הזכות הציבורית,בעל עסק המשכיר את המבנה וכו')

אם אחת מהתשובות לשאלות הנ"ל נכונה אפשר שפנייתך תחסוך לך מס
של עד אלפי שקלים !

לדוגמאות נוספות - לחץ כאן